Klantenservice

Heb je een vraag? Geen probleem! Op deze pagina vind je een overzicht van de onderwerpen met de meest gestelde vragen. Kan je het antwoord niet vinden op de desbetreffende pagina? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

01

Klantenservice

Bij de Livera Klantenservice staat de klant centraal. Is er een probleem ontstaan met een aankoop, is er informatie onbekend met betrekking tot je bestelling of heb je problemen met inloggen? Dan zijn wij er, tijdens werkdagen, om je te helpen. Dit kan telefonisch, per mail of via de chatfunctie op onze website. We zijn bereikbaar van 09.00 tot 17.00 op maandag tot en met vrijdag.
Bekijk hier
02

Bestelling & Levering

Heb je een vraag over de status van je bestelling of wil je bijvoorbeeld informatie over hoe je deze kunt annuleren? Dit alles en meer vind je terug op de pagina bestelling & levering.
Bekijk hier
03

Veilig betalen & waarborgen reviews

Op deze pagina vind je onze verschillende betaalmethodes, cadeaubonnen en de nodige informatie rondom het privacybeleid en veiligheid bij Livera. Daarnaast vind je hier informatie over onze onafhankelijke review partij, genaamd Yotpo en Wizville.
Alle getoonde prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.
Bekijk hier
04

Ruilen & Retourneren

Op deze pagina vind je de antwoorden op vragen omtrent ruilen & retourneren van je aankopen. Zo lees je hoe je deze retourneert en aan welke eisen je retour moet voldoen.
Bekijk hier
05

Click & Collect

Wat zijn de voordelen van Click & Collect en hoe werkt het? De antwoorden op deze vragen (en meer) vind je terug op deze pagina.
Bekijk hier
06

Onze winkels

Liever shoppen in een van onze 100 Livera winkels? Waar vind je onze winkels en hoe dien je een (winkel)klacht in? Meer informatie hierover vind je op deze pagina.
Bekijk hier
07

Mijn account

Op deze pagina vind je meer informatie over jouw account. Bijvoorbeeld over hoe je een adres wijzigt, hoe je je wachtwoord veranderd maar ook wat er gebeurt met de informatie van je bestelling.
Bekijk hier
08

Productinformatie

Hoe was je je badmode of lingerie het beste? Maar ook informatie over borstprotheses, onze collectie en voorraden vind je hier! Tevens kan je hier terecht om de juiste cupmaat voor jouw borst te bepalen.
Bekijk hier
09

Garantie & reparatie

Heb je een klacht over een artikel of wil je weten welke garantie Livera biedt? Deze informatie vind je terug op de pagina ‘garantie & reparatie’.
Bekijk hier
10

Acties

Op deze pagina vind je informatie over de sale, actievoorwaarden, samenwerkingen, ons spaarprogramma en over het betalen met cadeau- en/of VVV bonnen. Ook vind je hier terug of de artikelen uit de webshop ook in de winkel verkrijgbaar zijn.
Bekijk hier

Product is toegevoegd aan winkelwagen

Bekijk winkelwagen
Klantenservice: we helpen je graag!